Portfolio

Bocuse d’Or Norge

Arbeidsgiver: PlayDesign
Kunde: Bocuse d’Or Norge

Utvikling av visuell identitet og materiell for Bocuse d’Or Norge og Christopher W. Davidsen, i forkant av hans deltagelse i den prestisjetunge matkonkurransen Bocuse d’Or i Lyon, Frankrike.

Arbeidet omfattet utvikling av visuell identitet, plakater, og en eksklusiv meny som dommerene mottok under konkurransen i Lyon.

House of Yarn

Arbeidsgiver: PlayDesign
Kunde: House of Yarn

Arbeid for House of Yarn og deres garn-brands Dale Garn, Gjestal garn, Du Store Alpakka og Knit at Home.

Arbeidet omfattet redesign av visuell identitet, redesign av kataloger, prosjektledelse, utvikling av nye nettsider, kataloger og markedsmateriell.

Sparebank1 SR-Bank

Arbeidsgiver: Sparebank1 SR-Bank

Prosjektstyring og produksjon av diverse markedsmateriell for Sparebank1 SR-Bank. Arbeidet omfatter materiell til sosiale medier, kampanjer, presentasjoner, film, animasjon og utvikling av bildebank.

Animasjonsfilmen ble laget for å gi et innblikk i SR-Bank sin mobilbank, til visning på bankens mange digitale flater.

Mathallen Stavanger

Arbeidsgiver: PlayDesign
Kunde: Mathallen Stavanger

Utvikling av visuell identitet som ble bygget opp under Mathallen sitt viktige fokusområde – å gi produsentene mest mulig eksponering.

Utforsking, smak og læring var en essensiell del av filosofien til Mathallen Stavanger. Spenningen i de utallige smakene og teksturene som finnes i mat, ble representert ved hjelp av rene og uttrykksfulle grafiske støtteelementer.

Fitink

Arbeidsgiver: PlayDesign
Kunde: FITINK

Utvikling av visuell identitet og materiell til det urbane klesmerket FITINK. Identiteten henter inspirasjon fra hip hop, street art, surfing, snøsport, skating, MotoX og andre urbane livsstiler. Identiteten er å se igjen på klær og i profilering av klesmerket.

Forusvisjonen og Bysykkelen

Arbeidsgiver: PlayDesign
Kunde: Forusvisjonen og Bysykkelen

Med fremtidens løsninger for næring, kunnskap og byliv er Forusvisjonen en glasskule for Forusområdet i Stavanger og Sandnes,

Visuell identitet for Forusvisjonen ble utviklet som et fleksibelt byggesett som kunne endres i takt med utviklingen av området.

Bysykkelen.no sin visuelle identitet og nettside ble designet som en egen merkevare ved hjelp av Forusvisjonens byggesteiner.

Mikkelsen Fysioterapi

Kunde: Mikkelsen Fysioterapi

Utvikling av visuell identitet, facebookmateriell og nettside for fysioterapeut Arne Mikkelsen.

Logo representerer menneskekroppens mange byggesteiner og hvordan disse jobber sammen for å fungere optimalt. Identiteten utfordrer tradisjonell form- og fargebruk i bransjen.

Urban Sjøfront

Arbeidsgiver: PlayDesign
Kunde: Urban Sjøfront

Urban Sjøfront er et urbant samarbeid mellom 22 grunneiere/aktører i Stavanger Øst, hvor formålet er å bidra positivt til utviklingen av bydelen.

I samarbeid med Leva Urban og en lokal kunstner, ble visuell identitet og nettsider utviklet for Urban Sjøfront. Fargepalett ble hentet direkte fra hus og miljø i Stavanger Øst.

Diverse arbeid

Arbeidsgivere: Diverse
Kunder: Diverse

Et utvalg visuelle identiteter, logoer, nettsider, apper, prospekter og illustrasjoner. Arbeidene er hentet både fra private prosjekter og fra prosjekter gjort gjennom PlayDesign.

Har din bedrift behov for bistand innen web og grafisk design? Designhjelp.no tilbyr utleie av arbeidskraft til din bedrifts designprosjekter.

Ta kontakt

Så kjekt at du vil slå av en prat!
Kontakt meg på e-post kontakt@designhjelp.no
eller telefon (+47) 91 56 18 51.